duminică, 5 decembrie 2010

n

Pe când dormeam, a intrat în casă o pasăre..
cu bătăile ei din aripi (sau lui) a zburat până m-a trezit
până m-am dezmeticit, deja
zburase
destul de mult
şi casa mea nu mai era demult un spaţiu necunoscut
aşa că a fost greu să o prind
să o dau afară
şi să mă culc la loc.

Pe când mă trezeam dimineaţa
a intrat pe fereastră o pasăre roşie
a fluturat coada prin diverse colţuri
în care nu ţineam minte să fi pus ceva
dar n-a aşteptat mult
până să se dea singură afară.
Eu mă trezeam de-a binelea.

Pe când se făcea soarele mai galben
m-am pomenit cu un morman de pene albastre
chiar pe masa de scris
Inutil să precizez că oricum n-aş fi scris nimic atunci
din diferite lipse
pe care păsări mici şi albastre le căutau prin dulapuri
N-au zăbovit mult şi au plecat
uitându-şi penele la mine.

Pe când mă pregăteam să
reiau povestea şi să
deschid fereastra de seară
nicio pasăre
n-a mai intrat în casă.

Într-un azil de păsări se plimba o omidă.

Un comentariu:

roxx spunea...

pe mine m-au parasit pasarile.. cred ca ma chinui prea mult sa le prind de pene.:D